
Zmluvné podmienky
Dodacie podmienky
Zásielky, doručujeme pokiaľ sú skladom čo najrýchlejšie na dobierku:
A./ cez Slovenskú poštu cez priehradku - balíky do 10 kg:
-do 2kg - 4,00 Eur
-do 5kg - 4,40 Eur
-do 10 kg- 5,20 Eur
B/ cez kuriérsku službu s doručením do 24 hodín -EMS Slovenská pošta - balíky nad 10 kg:
-do 15 kg /0,055m3/ - 9,00 Eur
-do 20 kg /0,080m3/ - 9,60 Eur
-do 25 kg /0,110m3/ - 10,20 Eur
-do 30kg /0,145m3/ - 10,80 Eur
-do 40kg /0,170m3/ - 14,40 Eur
-do 50kg /0,200m3/ - 18,00 Eur
-do 75kg /0,300m3/ - 22,20 Eur
-do 100kg /0,450m3/ 27,00 Eur
-do 125kg /0,600m3/ 34,50 Eur
-do 150kg /0,750m3/ 40,50 Eur
-do 200kg /0,900m3/ 49,50 Eur
-do 250kg /1,100m3/ 60,00 Eur
-do 300kg /1,350m3/ 70,50 Eur
Ceny sú uvedené s DPH a podľa taríf Slovenskej pošty.
Daňový doklad Vám bude doručený poštou. V prípade, že objednaný tovar nie je na sklade, zákazníka budeme informovať o dodacej lehote e-mailom, alebo telefonicky. Celková dodacia lehota by nemala presiahnuť 15 pracovných dní.
Záruka a reklamácie tovaru
Na každý tovar poskytujeme záruku min. 24 mesiacov podľa Zákona č. 541/2004, ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov. S každou zásielkou Vám zasielame daňový doklad, ktorý slúži pre prípadnú reklamáciu dodaného tovaru.
Reklamácie alebo príp. vrátenie tovaru je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 dní odo dňa doručenia zásielky príjemcovi. Reklamácia pri poškodenom tovare musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať popis poškodenia tovaru a tovar zaslať späť dodávateľovi v určenej lehote. Dodávateľ v takom prípade tovar buď vymení, alebo vráti peniaze zákazníkovi podľa požiadaviek zákazníka.
Ak ide o zodpovednosť za škodu pri strate zásielky, je potrebné uplatniť reklamáciu do 10 dní odo dňa, kedy mala byť zásielka doručená. Reklamácia musí byť vyhotovená písomne, musí obsahovať presné vyčíslenie požadovanej škody v zhode s cenou objednaného produktu a musí byť doručená dodávateľovi v určenej lehote.
Záruka sa nedá uznať v prípade násilného fyzického poškodenia alebo mechanické a zámerne poškrabanie vrstiev tovaru. Záruka sa netýka vád spôsobených nesprávnym používaním a prirodzeným opotrebením. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady.
Pokiaľ Vám bola doručená zásielka poškodená, v tom prípade treba zásielku do 24h vyreklamovať v pôvodnom balení u dopravcu. Následne nás o poškodenej zásielke telefonicky alebo e-mailom kontaktujte. V prípade že tieto podmienky nedodržíte, nemusí Vám byť uznaná reklamácia.
Prevádzkovateľ nie je zodpovedný za oneskorené zásielky zavinené poštou alebo kuriérom, taktiež ako aj poškodenie zásielky týmito prepravcami.
Zákazník zodpovedá dodávateľovi za všetky straty, ktoré mu môžu vzniknúť úmyselným porušením niektorých z predchádzajúcich ustanovení, resp., že neuvádzal pravdivé údaje vo svojom registračnom formulári.
Ochrana osobných údajov
Údaje, ktoré nám poskytnete pri registrácii budú spracované a chránené podľa Zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 a nebudú poskytnuté tretej strane.